SUS! - Start Up Smart!, cod MySmis: 106660



Despre proiect


Proiectul SUS! – Start Up Smart!, cod mysmis 106660, este finantat in cadrul Programului Operational Capital Uman, prin Fondul Social European. Proiectul se implementeaza in regiunea de dezvoltare Nord-Vest, pe o perioada de 36 de luni, incepand cu ianuarie 2018.

Proiectul estei implementat de Asociatia ASCEND, in calitate de beneficiar, in parteneriat cu SC Clemon SRL, Asociatia pentru Integrare si Dezvoltare Comunitara INDECO si Asociatia Consensual.

Obiectivul general al proiectului consta in cresterea gradului de ocupare si dezvoltarea mediului antreprenorial cu profil nonagricol din zona urbana a regiunii Nord-Vest, prin stimularea si sprijinirea initiativei antreprenoriale, respectiv infiintarea de intreprinderi noi (start-upuri) si crearea de noi locuri de munca.

Proiectul va contribui la realizarea obiectivului specific al programului si apelului prin implementarea de masuri privind cresterea gradului de ocupare si dezvoltarea mediului antreprenorial pentru un numar de 500 persoane, in scopul infiintarii a 61 de noi intreprinderi si a crearii de minim 122 de noi locuri de munca durabile si de calitate in regiunea Nord – Vest.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt: cresterea numarului de persoane informate cu privire la programul de formare antreprenoriala din regiunea Nord-Vest; Dezvoltarea competentelor antreprenoriale pentru 500 de persoane; Selectarea a 61 de planuri de afaceri, prin concurs; Stagii de practica pentru cei 61 de castigatori, in vederea cresterii competentelor dobandite; Infiintarea a 61 de noi firme in regiune; Crearea a cel putin 122 de noi locuri de munca; Implementarea unei scheme de minimis pentru cele 61 de intreprinderi; Asigurarea sustenabilitatii firmelor infiintate pe o durata de cel putin 30 de luni;

Proiectul are 3 etape de implementare: Etapa I – Formarea antreprenoriala, Etapa a II- a – Implementarea planurilor de afaceri finantate din FSE si Etapa a III - a – Program de monitorizare a functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate in cadrul perioadei de sustebanilitate a acestora.

Principalele rezultate preconizate sunt: 1 campanie de informare la nivelul Regiunii NV; 500 de persoane selectate în grupul țintă‚ care vor participa la programe de formare antreprenorială; 40 de cursuri de formare antreprenorială organizate în cele 6 județe din Regiunea NV; 6 concursuri județene de evaluare a planurilor de afaceri; 61 de planuri de afaceri selectate; 61 de stagii de practică organizate; 61 de întreprinderi înființate și funcționale; 122 persoane angajate; 61 de ajutoare de minimis acordate;

Valoarea totală a proiectului este de 14.561.162,16 lei, din care 12.317.253,44 lei contribuția Uniunii Europene și 2.173.632,96 lei contribuție din bugetul național.

Asociatia ASCEND, CLEMON S.R.L., Asociatia pentru Integrare si Dezvoltare Comunitara – Indeco si Asociatia Consensual – parteneri in proiectul „SUS! – Start Up Smart!”, cod SMIS 106660, finantat din Fondul Social European in cadrul programului Romania Start Up Plus POCU 2014-2020, publica in cele ce urmeaza Metodologia de evaluare si selectie a Planurilor de afaceri.
Concursul se adreseaza participantilor la cursurile de competente antreprenoriale organizate in cadrul proiectului, precum si celor care indeplinesc criteriile de acces in grupul tinta. Informatii suplimentare privind inscrierea la concurs, evaluarea si selectia planurilor de afaceri castigatoare care vor beneficia de finantare sub forma de subventii, precum si documentele necesare inscrierii se regasesc in prezenta metodologie.
Concursul planurilor de afaceri se deschide pe data de 22 octombrie 2018 iar data limita pentru depunerea planurilor de afaceri este 16 noiembrie 2018, orele 16:00.
Adresele sediilor de depunere a dosarelor de candidatura (Planuri de afaceri si Anexe la acestea) sunt urmatoarele:
- Judetele Cluj, Bihor, Satu Mare si Salaj: Baia Mare, str. Progresului nr.35a, jud. Maramures, cod postal 430291, 0744424297, 0262 225381, 0362 412192
- Judetele Bistrita Nasaud si Maramures: Sighetu Marmatiei, str. Dragos Voda nr. 1, Centrul de Formare Profesionala, 0740 935 967, 0743 033 034
Eventualele intrebari referitoare la metodologia de evaluare si selectie a Planurilor de afaceri se transmit in scris, doar la adresa de email: proiecte@clemon.ro, in maxim 5 zile lucratoare de la publicare, respectiv pana luni, 29 octombrie 2018.
Noutati


15 august 2018 - Invitaţie informare SUS - 27.08.2018 - Descarca
12 aprilie 2018 - Seminar de informare in localitatea Jibou, jud. Salaj, Casa de Cultura Jibou, ora 14.00
15 martie 2018 - Achizitii in cadrul proiectului - Descarca
29 ianuarie 2018 - Achizitii in cadrul proiectului - Descarca
Se prelungeste termenul de depunere a candidaturilor pentru concursul planurilor de afaceri pana la data de 26.11.2018, orele 16:00.
Documente utile
Galerie foto
Seminar informare Zalau 28.02.2018
Seminar informare Cluj 19.03.2018
Seminar informare Negresti-Oas 26.03.2018
Contacte proiect
Judet Responsabil Telefoane E-mail
Cluj și Bihor Asociația ASCEND 0738 033 986 asociatia.ascend@gmail.com
Sălaj și Satu Mare SC Clemon SRL 0744 424 297 proiecte@clemon.ro
Bistrița Năsăud Asociația Consensual 0232 258653, 0747 561 246 secretariat@consensual.ro
Maramureș Asociatia pentru Integrare si Dezvoltare Comunitara INDECO 0232 274 362, 0740 935 967 secretariat@asociatia-indeco.ro
Beneficiar:
Parteneri:

Continutul acestui material nu reprezinta In mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei

Pentru informatii detaliate despre celelate programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati
www.fonduri-ue.ro
Asociatia Ascend
Prezentare generala a confidentialitatii

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Mai multe informatii in pagina Termeni si conditii sau GDPR